Klacht: Beyleaf.nl

op 02 juni 2021 over Beyleaf in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

In maart had ik een microscoopje besteld op deze site.
Leveringstermijn stond erbij rond de 21 fagen.
Na een paar weken kreeg ik een envelop zonder afzender maar met codes en mijn naam.
Er stak een gele horloge in.
Ik dacht dat ik hier of daar een prijs had gewonnen.

Toen alles wat te lang begon te duren een mail verzonden waar mijn microscoop zich bevond.
Ze gingen het navragen, dit duurde ook bijna een week, voor een mailtje naar de verzender.

Nogmaals erop aangedrongen dat ik mijn microscoop wou.
Ze gingen het in orde brengen.
Je kon alles volgen via de track and trace code.
Heb twee maal moeten mailen om een track and trace code te krijgen.

Na 3 maand wachten heb ik mijn microscoopje ontvangen.

Stond een hoop achter met graden van munten en heb gevraagd voor een reductie van 50%.
Ze hebben me 20% gegeven.

Bestel daar nooit op die site, het duurt heel lang eer je je bestelling ontvangt als het dan nog de juiste is.

Gewenste Oplossing:

Als het na de juiste leveringstermijn was toegekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beyleaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdc1756