Klacht: Bewuste nalatigheid

op 18 december 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

zaterdag 16-12 wordt het niet warm in ons huis.
na op de indicator bij de radiator gekeken te hebben blijkt dat ik de ketel moet bijvullen dus dit gedaan.
bij het herstarten van de ketel zie ik allemaal water uit de ketel komen.
Dus breman gebeld die na veel onnodige vragen een monteur stuurt, voor de monteur al bij de ketel is zegt deze al te weten waar het probleem waarschijnlijk ligt.
aangezien er bij een controle van de ketel op 20-10 geconstateerd is dat de wisselaar niet meer goed zou zijn.
En ja hoor deze is compleet defect. monteur zegt sorry kan er nu niets aan doen onderdelen zijn er niet wordt niet eerder dan maandag.
Hiermee maar akkoord gegaan ondanks het feit de we met een kleine van bijna 3 hier wonen maargoed de monteur kan er niets aan doen en laat nog een elektrische kachtje achter.
Nog wel met breman gebeld gevraag over hoe en wat. antwoord meneer de groothandel is nu dicht maandag gaan we er gelijk mee bezig.
maandag ochtend vol goede moed bellen met breman wat gaat er nu gebeuren en wanneer? antwoord: wij zijn er nu mee bezig u wordt teruggebeld.
uur later nog niets gehoord het is boven op de slaapkamers inmiddels net aan 10 graden.
Na zelf weer contact te hebben gehad blijkt dat breman vind dat er een nieuwe ketel geplaats moet worden aangezien de oude te veel schade zou hebben opgelopen.
Deze schade was te voorkomen geweest als breman gelijk op 20-10 meld dat deze wisselaar defect is dan waren de kosten voor de eigenaar van ons huis hooguit 250 euro geweest.
Maar door het stilhouden worden de kosten nu natuurlijk hoger.
Gelukkig neemt de eigenaar van de woning de verantwoordelijkheid en laat een nieuwe ketel plaatsen.
Daarna belt breman mij weer op afdeling verkoop deze meld ik de klachten aangezien veel schade voorkomen had kunnen worden als breman het defect eerder gemeld had.
tevens zit ik straks met een torenhoge energie rekening voor het electriche moeten verwarmen van de woonkamer de beste man verbind me door met service en daar doe ik mijn verhaal nog eens en de beste mevrouw antwoord met,
“ik heb het aangehoord fijne dag verder” en verbreekt de verbinding. Nogmaals gebeld om te vragen waar ik met mijn klacht terecht kan wordt doorverwezen naar de website.
Hier staat geen enkele klachtenformulier of iets dergelijks dit meld ik en krijg een mail adres met het verzoek hier mijn klacht te doen dit wil ik wel doen maar vraag hoe lang dit gaat duren.
antwoord geen idee maar zet er maar spoed bij.
Feit blijft staan dat wij in de kou zitten in iedergeval boven op de slaapkamers en we kunnen al 3dagen niet douchen.
Dit was allemaal te voorkomen als Breman op 20-10 dus correct had gehandeld en mij of eigenaar op de hoogte had gebracht van het toen al bekende defect.
ook hebben we geluk gehad da
dit alles overdag gebeurd is en niet s’nachts met kans op kortsluiting en dergelijke.

Wij Schadeloos zijn gesteld voor de kosten van verbruikte energie en eventueel gedeelte voor het plaatsten van de nieuwe ketel aan de eigenaar van onze woning gezien dit allemaal voorkomen had kunnen worden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 23 januari 2018 om 14:18 geantwoord

dag Marco,

je melding op deze plek was duidelijk. Ook je gewenste oplossing is helder. Ik heb destijds je melding door gestuurd naar de betreffende vestiging. Omdat de melding nog open staat ben ik benieuwd of het probleem inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Ik hoor graag even, met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Alle klachten die gemeld zijn door marco1984