Klacht: Bewijs van achterlaten

op 18 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heren, dames,

Wij hebben 24 juni jl. een Philips Blender HR2095/90 gekocht bij jullie filiaal aan de Langestraat in Alkmaar. Verleden week gaf de blender om onverklaarbare reden de geest en eergisteren 16 augustus ben ik met de kapotte Blender (netjes in de bewaarde doos met het aankoopbonnetje) naar het filiaal gegaan aan de Langestraat in Alkmaar. Daar werd ik niet al te vriendelijk geholpen door een wat oudere dame met kort blond haar en wat tatoeages. Iedereen heeft wel eens een slechte dag maar wat mij niet lekker zit is dat ik mijn Blender heb achtergelaten zonder een bewijs daarvan. De verkoopster vertelde mij doodleuk dat het ongeveer 6 weken gaat duren voordat het apparaat gemaakt is (als het al gemaakt kan worden) en dat Blokker binnen de procedure niet hoeft aan te tonen dat ik mijn Blender aan jullie heb overhandigd. Maar wat nu als de Blender bij jullie zoek raakt en ik krijg na 6 weken maar geen bericht van jullie, dan heb ik toch geen enkel bewijs dat het mijn Blender is.

De verkoopster hiermee confronterend zei zij dat het aankoopbonnetje zou volstaan maar ik vind dit een rare redenering en ik neem aan dat u dit met mij eens bent.

Ik hoop dat ik als goede klant van Blokker alsnog een bewijs ontvang dat mijn Blender bij jullie is achtergelaten voor reparatie en als dit werkelijk de procedure is zouden jullie daaraan iets moeten veranderen.

met vriendelijke groet,

Marlous Kraakman

Als ik alsnog een bewijs ontvang dat ik mijn Blender woensdag 16 augustus voor reparatie heb achtergelaten bij jullie vestiging in Alkmaar aan de Langestraat.

Als de verkoopster vaker zo onaardig reageert naar klanten moet zij hier nodig op aangesproken worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marlous kraakman