Klacht: Beware of Parship: DON’t do it!

op 28 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I tried een parship premium membership but after a few days realised that the site is absolutely a flop so i made use of my return right (herroeping)
Unfortunately they charged me more then €60 with the excuse that i received a report which i have never seen nor agreed to it.
They are oplichters and they seem to be allowed by “European law” to “use” people that are unaware of all their little tricks to suck money out of us. Please spread the word BEWARE OF PARSHIP THEY ARE THIEFS.

Gewenste Oplossing:

I would like a change in the law this kind of sites have to explain that if you use your herroeping right you must pay their useless expensive report (which you never really see) and that they are prevented from sucking money out of us.

########################################
Mijn welgemeende excuses voor het late antwoord.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op dit moment is er een openstaand bedrag van € 42,55. Het gaat hier om de resterende waardecompensatie.

Bij uw herroeping is een waardecompensatie berekend van € 64,50. U had al een bedrag van € 21,95 betaald. De resterende waardecompensatie is daarom nog € 42,55.

U kunt uw betaling overmaken naar onderstaande rekening. Na ontvangst van de betaling wordt uw profiel weer voor u toegankelijk gemaakt.
IBAN: NL16COBA0XXXXX637 0321 36 (BIC: COBANL2X)
Ten name van: Parship NL
Bedrag: € 42,55
Kenmerk: GHYF7X0H Tamburri
Geef naast uw Parship-code uw voor- en achternaam als kenmerk aan. Zo kunnen wij uw betaling snel identificeren. Plaats spaties tussen deze gegevens en vermijdt alternatieve leestekens of symbolen.
Belangrijk: Ik heb voor u een aanmaningsstop van 14 dagen ingevoerd. Schrijft u het bedrag alstublieft binnen deze termijn aan ons over.
Wanneer u zich wilt laten vertegenwoordigen door een andere instantie, is het van belang dat u hen daarvoor machtigt, zodat wij correspondentie over uw profiel met hen kunnen delen.
Als u nog verdere vragen heeft, laat het mij dan alstublieft weten!

Met vriendelijke groeten,

Uw Parship klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 16 januari 2018 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Tamburri,
Hierbij wil ik kort op uw klacht reageren.
Wij hebben het herroepingsrecht uitvoerig toegelicht en daarbij aangegeven waar u bijvoorbeeld tijdens het bestelproces alle informatie omtrent het herroepingsrecht na kon lezen. U heeft ingestemd met het herroepingsrecht en bevestigd dat u de informatie heeft gelezen.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 30 mei 2018 om 10:53 geantwoord

Dat klopt niet, jullie hebben de informatie ergens verstopt en ik heb nooit een rapportage van jullie ontvangen. Jullie zij leugenaars dat achter een clausule verstoppertje spelen om geld van ons op te lichten. Shame on you Parship!
NOOIT MEER!

Alle klachten die gemeld zijn door MariaTamburri