Klacht: Bevriezen abonnement

op 29 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vorig jaar hebben we het mobiele abonnement (06-xxxxx241) van onze oudste dochter wegens 5 maanden stage in het buitenland kunnen laten bevriezen. Op onze vraag destijds of dit ook mogelijk was voor onze jongste dochter die vanaf september 2016 t/m januari 2017 ook 5 maanden op stage gaat naar het buitenland, was het antwoord: ja, dat kan maar dat moet u dan tegen die tijd aangeven want we zijn bezig met de aanpassing van onze systemen en we willen niet dat we vandaag een toezegging doen die we dan niet kunnen waarmaken!! Wat schetst mijn verbazing; nu ik een en ander wil gaan regelen voor de jongste dochter (06-xxxxx864) weet KPN van niets en kan het ineens niet meer!! Ik voel me echt voor de gek gehouden en vraag om een adequate oplossing. In de chat van vanmiddag is zelfs nog aangegeven dat dit technisch WEL mogelijk is maar dat is dan de afdeling SDS moet benaderen; echter krijg ik die niet rechtstreeks aan de lijn en wordt ik wederom afgehouden. Zeer onprofessioneel. Ik verwacht dat ik als jarenlange en trouwe klant van KPN serieus wordt genomen en dat de toegezegde afspraken door KPN ook worden nagekomen. Ik hoor graag van u!

Als KPN haar belofte nakomt. De maandelijkse kosten gedurende 5 maanden niet incasseert (ik begrijp dat het abonnement van 24 dan wel met 5 maanden moet worden verlengd)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petitvin8