Klacht: bevoorrading van jumbo sportdrank blauw

op 03 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

3 weken geleden heb ik gebeld met jumbo dat er geen sportdrank op voorraad was bij filliaal raadhuisplein bodegraven
na enig zoeken kwam men er achter dat het een computerfout was die zo snel mogelijk verholpen zou worden.
afgelopen 2 weken liep de bevoorrading nog steeds slecht
afgelopen vrijdag zouden er 21 sixpacks worden gebracht en is er 1 gekomen
zaterdag zouden er 4 komen ook toen was er maar 1
vandaag stonden er 3 op de bestelling en ook nu word er maar 1 geleverd
er schijnt een ristrictie op te zitten waar ze vandaag pas achter zijn gekomen
waar waren de heren van de controle de laatste 2 weken dan want ook toen liep de bevoorrading slecht tot niets
nu heb ik als klant geprobeerd te bellen om te achterhalen waar het probleem zit
ik heb 22 medewerkers aan de telefoon gehad van distributiecentrum (waar volgens zeggen ruim voldoende voorraad was)hoofdkantoor (waar niemand erover gaat en niemand er verandwoordelijk voor is) klantenservice (die je alleen maar kan door verbinden)
na een aantal malen te zijn door geschakeld kreeg ik weer dezelfde telefoniste en die zou gaan uitzoeken wie ik eigenlijk moest hebben
die persoon zou mij gaan terug bellen maar ook dat is nog steeds niet gebeurt
Is er bij de jumbo nog iemand die wel verandwoording draagd en dit probleem ECHT kan oplossen zodat ik gewoon elke dag 2 sixpacks kan halen in mijn supermarkt aan de raadhuisplein in bodegraven
als jullie klantenservice zo hoog in het vaandel hebben mag je hier wel iets aan veranderen want ik kabn niet zeggen dat ik naar tevredenheid ben geholpen

als er gewoon word uitgeleverd en als er iets mis gaat dat de communicatie goed verloopt zodat er niet steeds van de kast naar de muur word door verwezen maar echt iemand verandwoording neemt en eerlijk zegt wat er aan de hand is
en zeg nu niet dat men dit nog niet wist want dit probleem doet zich al ruim 2 weken voor

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schuttertje