Klacht: Bevestiging ticket komt niet overeen met boeking

op 10 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

We hebben op 9 Juli een ticket geboekt van Amterdam naar Al Hoceima op 11 juli. Na betaling krijgen we een bevestiging van Amsterdam naar Fes en een gewijzigd tijdstip. Dit is niet wat wij geboekt hebben.

Op 10 Juli nemen wij contact op met nuhr.nl. Tijdens dit gesprek wordt toegegeven dat het een systeemfout is van hun zijde en dat daarom de bevestiging niet overeenkomt met de boeking. Echter kunnen zij niets voor ons betekenen omdat in de voorwaarden staat dat ze binnen 48 uur voor een vlucht niets kunnen wijzigen.

We geven aan dat we niets willen wijzigen. Het enige dat we willen is hetgeen waar we voor betaald hebben en dat is een vlucht naar Al Hoceima.

Reactie hierop is helaas kunnen we niets doen en tip voor de volgende keer is om langer dan 48 uur van tevoren te boeken want dan zou er nog eventueel een wijziging doorgevoerd kunnen worden.

Dit is de omgekeerde wereld.

Er wordt dus gezegd dat de fout bij hun ligt maar jammer dan voor je. Dit is overigens niet het enige dat ik hoor in mijn directe omgeving. Verschillende mensen die ik ken hebben ongewenst een wijziging gehad in datum van vlucht.

Zeer onbetrouwbare maatschappij. Nooit hier boeken. Bij nuhr denkt men blijkbaar dat iedereen het hele jaar door vrij is en kan vliegen wanneer nuhr dat uitkomt.

Ik wil waar ik voor betaald heb hoe gek dat misschien ook klinkt bij onze vrienden van nuhr. Indien dit niet mogelijk is wil ik een restitutie dus terugstorting van mijn geld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo87