Klacht: Beveiliging

op 16 mei 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Voor de ingang van Walibi staan er Beveiligers die visitatie uitvoeren. We waren met een groep van 16 personen vanwaar een aantal met tassen. Nu vraagt de Beveiliger of hij in de tassen mag kijken. In principe hadden wij daar geen moeite mee, alleen zag ik nergens de huisregels van visitatie plicht en wat de rechten zijn van bezoekers bij een visitatie plicht. Wat mij dus op viel is dat de Beveiliger met zijn handen in de tas ging en dat mag niet, de bezoeker moet zelf zijn spullen uit de tas halen. Nu was mijn nichtje aan de beurt met 2 kinderwagens de beveiliger zegt hij moet in de tas kijken. Mijn nichtje haar tas hing aan de andere
kinderwagen waardoor ze er niet bij kon. Blijkbaar had de Beveiliger haast wel vreemd aangezien er geen andere bezoekers stonden. Dus wilde hij de tas van de kinderwagen pakken, waarna ik tegen mijn nichtje zei hij mag jou tas niet pakken dat moet jij doen. Hij mag ook niet je tas openmaken dat moet jij doen. Waarna de beveiliger met een mond vol tanden stond en zei “jij snapt de regels” ik ja de andere niet want het staat nergens aangegeven. Nu is mijn klacht de Beveiliging van Walibi overtreed de regels betreft visitatie. Zelf waren er 3 Beveiligers in mijn groep inclusief ik. Nergens kon ik de visitatie plicht terug vinden bij de ingang nergens staat er tekst met uitleg wat van de bezoeker verwacht wordt en wat bezoekers van de Beveiliging mag verwachten. Inbreuk op de privacy van andermans eigendommen.

Wij verbleven in Walibi Village alles was top behalve de Beveiliging.

Dat mag Walibi bedenken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amritajaiden