Klacht: Beveiligers die klanten bedreigen en vals beschuldigen

op 15 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

12 december 2017 jl ging ik zoals gewoonlijk naar de Jumbo op de schiedamseweg. Beveiliger die heel agressief op me afkwam en bevooroordeeld was dat ik iemand zou zijn geweest die daar “altijd” problemen veroorzaakt en dat ik de dag daarvoor iedereen zou hebben uitgescholden in de jumbo.Een heel raar en naar mannetje is het, duidelijk dat de man kampt met persoonlijke problemen. Hij gaf aan dat ie mij helemaal spuugzat was en dat ik per direct jumbo moest verlaten en dat ik een verbod zou krijgen waarop een hele chaotische agressie discussie ontstond, want ik werd letterlijk als een hond behandeld.hij dreigde te bellen met de politie waarop ik heel simpel antwoord gaf bel maar, vervolgens werd io in het marokkaans uitgescholden en voor alles en nog wat uitgemaakt en waarop hij zei ik gooi je zo tegen de muur ( voor de duidelijkheid hij gaf duidelijk aam dat ik op een filmpje te zien was met onbeschoft gedrag). Vervolgens pakt hij zijn mobiel om een foto van mij te maken waarop ik de telefoon uit zijn handen heb gegooid want dat mag absoluut niet! Veel mensen kwamen ons uit elkaar halen en na ongeveer 5 minuten liep ik naar binnen omdat ik de manager wilde spreken, die was er opdat moment niet en toen kwam er een medewerker van de.Jumbo, een hele beleefde.jongeman die mijn verhaal wilde aanhoren omdat hij zag dat ik helemaal over de rooie was. Vervolgens nam hij me mee naar kantoor om mijn verhaal aan te horen en toen kwam de beveiliger dreigend op me af en schreeuwend naar zijn collega laat haar opkk wat doet zij hier en bedreigende dingen in het marokkaans zeggen en zeggen ik heb beelden beelden van haar van dat wijf ze moet opkk, er stonden op een grgeven moment 5 collegas die meerdere malen Karim karim karim doe normaal gedraag je doe rustig riepen, de beveiliger heet Karim en is werkzaam bij Trigino.Op een gegeven moment voelde ik me zo bedreigd dat ik een familielid wilde bellen waarop zijn antwoord was bel heel je kk familie op en je vrienden en hij maakte gebaren met ze hand in een vuist en tegen elkaar aan slaan en zei ik sla jullie allemaal in elkaar. De leden van de jumbo zelf vonden dit absoluut niet kunnen waarop ii voor me veiligheid naar een andere kamer werd meegenomen totdat ik werd opgehaald. Iemand met een voorbeeldfunctie die zijn macht zo erg misbruikt en klanten uitscheldt en bedreigd en vals beschuldigd moet zijn functie niet kunnen uitoefenen. Ik heb contact opgenomen met de manager volgende dag om mijn verhaal te doen en de zogenaamde beelden laten zien dat ik dat ombeschofte meisje was. De manager genaamd Rashad had ten eerste instantie de klacht niet doorgegeven als ik niet.ZELF hoofdkantoor van jumbo had gebeld en beveiligingsbedrijf zelf, pas toen het balletje ging rollen werd er gebeld, want na nader onderzoek die ik zelf heb gedaan blijkt dat dezelfde manager.en de beveiliger meerdere incidenten niet hebben gemeld. En ik kon geen excuus verwachten van de manager omdat hij er niet bij was en toen ik om het filmpje vroeg is er bevestigd en geconstateerd dat IK HET NIET WAS!!maar alsnog vind de manager dat er geen excuus van afkon komen. Een beveiliger die dus mensen aanvalt en vals beschuldigt en tot geweld wilt komen en bedreigende uitingen doet en in een andere taal spreekt in het bijzijn van Jumbo medewerkerd en klanten en zijn eigen taal spreekt en uitscheldt is alles behalve proffessioneel en die is zo een blauwe pak, waarbij mensen zich veilig moeten voelen niet waardig.Na nader onderzoek die ik helaas zelf heb moeten uitvoeren vandaag omdat ik het raar vind dat zo een persoon dit kan flikken zonder dat er op de vingers wordt getikt is absurd. Er heeft ook een incident plaatsgevonden met een caissiere afgelopen maand en dat er zodanig een woordenwisseling was tussen Karim de beveiliger van het bedrijf Triginon en het meisje dat ze elkaar bijna in de haren zijn gevlogen en dat ze ontslag heeft genomen, en dat dit niet gemeld is bij Triginon blijkt dat iemand keer op keer zijn hachje probeert te redden, want de manager Rashad vind het niet belangrijk dat dit soort belangrijke cruciale informatie aan het bedrijf die beveiligers uitlevert door te geven. Kortom ben bedreigd, vals beschuldigd, hele botte manager die het maar biet begreep waarom ik zo boos was en.voor alles en nog wat uitgemaakt omdat er een verwarring was een filmpje die ik uiteindelijk niet te zien heb gekregen omdat het bleek dat ik het niet was en van de manager kan je sympathie verwachten want die doen aan vriendjespolitiek.

Al zou ik bij wijze van iets hebben gestolen of mensen heb lopen uitschelden, heb je alsnog niet het recht om iemand als een hondje te behandelen en het recht in eigen handen te nemen. Het bedrijf Trigion moet zijn personeel laten screenen op psychische achtergrond voordat zijn personeel die als beveiligers werken een woedeaanval krijgen en dat op de klanten afreageert en daadwerkelijk een klant het ziekenhuis in laten belanden

MET VRIENDELIJKE GROET,

Ten eerste vind ik dat een manager de boodschap duidelijk.moet doorgeven aan een bedrijf zoals trigion dat wat de beveiliger heeft gedaan absoluut niet door de beugel kan en dat hij niet op de desbetreffende locatie welkom is.ik.voel me niet meer veilig bij de Jumbo. En van het bedrijf Trigion verwacht ik een excuus om het.feit dat ik.door Karim.de beveiliger.zodanig ben bedreigd en.uitgescholden en niet te vergeten VALS BESCHULDIGD. Een normaal en professionele beveiliger zou dit nooit hebben gedaan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FUSIA