Klacht: beveiliger bij de ingang die beveelt om mandje te gebruiken

op 11 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

het is bizar voor woorden dat jumbo een beveiliger ( lijkt net een uitsmijter van Disco) de opdracht geeft om bij de ingang de klanten het ‘bevel’ te geven om een mand te nemen.
Ik was van plan om een mandje te pakken maar voor ik dat kon doen kreeg ik met een vingertje van de beveiliger naar me toe gewezen dat ik een mandje moet pakken.
Niet wat ik gewend ben van Jumbo die zich het meest klant vriendelijkste van Nederland vindt.
Toen ik een manager hierover wilde spreken was de vervanger teamleider aanwezig. Die gaf me aan dat zijn manager de beveiliger de opdracht heeft gegeven om aan de poortjes te staan en iedere klant verplichten om een bandje te nemen. ik ben niet de enige die hier over heeft geklaagd, ik heb dit nog nooit meegemaakt in supermarkt in Nederland en ook niet in het buitenland schande van jumbo.
Mocht ik dit een keer meemaken zal ik nooit meer boodschappen doen bij jumbo.
Het gaat om de filiaal Jumbo Amsterdam west Plein 40 45

Als ik normaal mijn boodschappen kan doen en niet het gevoel heb of ik in een disco binnen kom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haneeee