Klacht: beveiliger behandelt klanten als een dief en als een zwerver !!

op 07 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Dit is mijn klacht:

Op eind juli 2016 was ik naar Jumbo geweest en zoals altijd nam ik koffie die gratis is in Jumbo Schiedamseweg 62 te Rotterdam. Ik had wat paar boodschappen gedaan en bij kassa alles betaaald voor de boodschappen. Toen ik koffie had gepakt had ik 2 suiker en 3 melk en 2 thee zakjes erbij gepakt maar ik had niet alles gebruikt voor de koffie. Verder uit de winkel had ik groente fruit zakje 4 stuk gepakt die ook gratis is voor fruit en groente te zetten. Dit had ik in mijn jaszak gezet. Want ik had nodig voor de boodschappen.Toen ik mijn boodschapen had afgerekend riep de beveiliger mij en die vroeg wat ik in mijn zak had, ik zei kjik u maar ik heb niets uit de winkel gepakt alleen dit heb ik bij koffie suiker, melk en groentezakjes genomen deze zijn gratis.
De beveiliger bedreigde mij met een politie en met verbod en ik zei neemt u maar wat heb ik aan dit suiker en melk en 2 zakjes thee. Toen ben ik weg gegaan uit de winkel. Daarna ben ik twee weken lang in de winkel geweest voor boodschappen en met ander beveiliger gesproken erover en met de beveiliger gevraagd netjes of ik de fruitzakjes mag meenemen. Die zei ja dat mag omdat ik gebruik voor de spullen van Jumbo winkel . Ik heb geen last van deze beveiliger gehad en altijd netjes ging ik de beveiliger groeten.
Vandaag op 7 augustus 2016 was weer de beveiliger die mijn bedreigd had met de Politie en met verbod in de Jumbo. Hij zag mij en hij zei tegen mij u moet weg want je heb vebod anders belt ik de politie. Ik was in de winkel voor de brood gegaan. Ik zei u had toch uw rot spullen van mij terug gehad ? Ik zei, ik ben regelmatig in de winkel geweest voor de boodschapen en geen een beveiliger heeft over verbod aan mij aangesproken. De tijd was ongeveer 19.00 uur. Ik ging weg uit de winkel. Na een uur ging ik de beveiliger naam vragen en ik kreeg het niet. Hij noemde mij dat ik in de leger de zeil woonde en toen werd ik boos. Hij zei dat hij van mij gefilmd had en ik vroeg aan hem laat het dan zien mij de film. Hij bleef maar liegen en ik zei ik ga klacht indienen over hem . En ik herhaalde keer op keer over de klacht dat ik gaat indienen over hem. Ik dramde door voor zijn gegevens en ik zei, tegende medewerker roep de directeur of bedrijf manager. Toen kwam een mede werker die vakken vuld in de winkel en hij zei, ik ben de directeur. Ik zei ,ik ken u, u bent geen manager van de winkel. De beveiliger zei weer dat ik in leger des zeil verblijf en toen werd ik boos. Ik voelde me dat moment erg vernederd en hij mij als een hond ging behandelen. Toen de politie was zei de beveiliger dat ik in leger des zeil verblijf en ik had in juli 2016 hele tas vol thee gestolen en het was gefilm. Toen werd ik erg boos omdat ik had niet gestolen en alles wat hij verzon was nietwaar en dat het gefilm is.
Zulke beveiliger vergal het bedrijf van Jumbo. Ik wil van Jumbo de film zien waar ik zakken vol thee had gepikt uit de winkel. Ik wil dat de beveiliger mij excuus aanbied dat hij gelogen heeft tegen mij en tegen politie. Ik wil van 7 augustus 2016 de beveiliger de personeel nummer hebben want ik wil de klacht indienen over hem in zijn bedrijf. Ik roep tegen alle klanten als de beveiliger van Jumbo van mug een olifant maakt moet u zeker klachten indienen. De beveiliger oefend een macht terwijl ze normaal mogen doen. En niet gaan liegen wat de klant niet gedaan heeft. Ik heb geen verbod nodig van de Jumbo ik geef me zelf een verbod dat deJumbo gaat nooit een cent van mij verdienen. Dit verhaal vertel ik door dat de mensen op de hoogte blijven die naar Jumbo gaan. Beter betaal u vijf cent meer maar ga niet vernedert worden in Jumbo voor zwerveren diefstal. Ik denk ,Jumbo heeft alleen zwerver klanten. Wat kunnen de beveiliger van Jumbo liegen en verzinnen. Ik denk Jumbo lokt mensen met gratis koffie en thee voor diefstalbeschuldiging en voor vernedering van klanten.
Gratis is geen diefstal JUMBO ????? 2 suiker , 3 melk en 2 zakjes thee en koffie en 4 fruitzakjes die gratis nog zijn . Groooooooooooootste diefstal Hhahahahahahah.

De beveiliger moet excuus aanbieden aan mij en schriftelijk aan de politie.
Ik ga de klacht indienen op de beveiliger bedrijf omdat hij mij vernedert heeft leger des zeil te noemen en diefstal te beschuldigen.
Zo wordt ik te vreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Autar