Klacht: Betrouwbaar of fraude?

Is spelcomputerkopen.nl betrouwbaar?
Dat vraag ik mij namelijk af..
Want ik zie verschillende reviews die mij toch doen twijfelen.. ik heb positieve reviews gezien maar zijn deze wel van echte kopers.. ikzelf heb ook een ps4 pro aangekocht maar deze is door hun geannuleerd om dat er blijkbaar iets is fout gelopen.. ik heb een vage mail gekregen dat mijn geld terug zou zijn gestort dus voor mij is het nog paar dagen afwachten.. ik heb hier en daar negatieve reacties gelezen dat er mensen zijn die meer of een maand hebben moeten wachten op hun terugbetaling en dat met veel moeite.. er werd zelf gedreigd met juridische stappen zo ver moet men gaan blijkbaar.. ik kreeg redelijk snel antwoord wanneer ik vroeg wanneer mijn ps4 zou verstuurd worden maar nu op mijn vraag wanneer mijn geld op mijn rekening zou staan dat namelijk niet dus ja ik zie wel wat er uit de bus komt ik ga in ieder geval niet langer dan een maand wachten op mijn geld want dan neem ik verdere stappen..

Geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spelcomputerkopen.nl over deze klacht.

Bericht van Spelcomputerkopen.nl

1 maand geleden - Wij zijn in korte tijd enorm gegroeid , mollie de betaalprovider heeft daarom het saldo op het account uit voorzorgmaatregelen bevroren voor 14 dagen , om de klanten te kunnen waarborgen dat ze geleverd krijgen , echter hebben wij als webshop dat saldo nodig om de inkoop te kunnen voldoen van uw console . Daarom hebben wij helaas de orders terug moeten boeken waarvan het bedrag bij mollie op on hold staat die 14 dagen. Inmiddels hebben we een andere betaalprovider die zoals ook in de eerste instantie met mollie dagelijks de uitbetalingen doet. Zodat wij uw console weer binnen 1 tot 3 werkdagen bij u kunnen laten bezorgen . Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken. Kunt u ons uw order nr mailen zodat we het specifiek voor uw order na kunnen kijken ,kan op uw naam niks vinden ?

Reactie van de melder van de klacht Lievaj

1 maand geleden - Dus dat wil zeggen dat ik meer dan 2 weken op mijn geld moet wachten? ik wil gewoon zeker zijn dat ik mijn geld terug krijg .. want door jullie vage mail die er onprofessioneel uitziet doet mij twijfelen vandaar deze reactie er staat terug betalen 290.00 eur maar daaronder in een ander vakje bij totaal 0.00 eur. Je zou voor minder twijfelen na sommige reacties te lezen..

Bericht van Spelcomputerkopen.nl

1 maand geleden - Nee wordt per omgaande terug geboekt, wij zitten hier ook niet op te wachten hadden u liever uitgeleverd. Wat is uw order nr dan kijk ik het even na voor u ?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spelcomputerkopen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelcomputerkopen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelcomputerkopen.nl

Heeft op 03 december 2021 om 09:59 geantwoord

De order is geannuleerd en uw geld wordt binnen enkele dagen teruggestort via mollie . Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd met vriendelijke groeten Spelcomputerkopen.nl

Lievaj

Heeft op 03 december 2021 om 10:32 geantwoord

Ik heb gisteren al een mail gestuurd naar jullie met mijn orde nummer en mijn vragen maar daar krijg ik geen antwoord op raar dat het hier wel snel kan

Bericht van Spelcomputerkopen.nl

1 maand geleden - Als u het ook per mail heeft aangegeven dat is het verwerkt, kan alleen zo niet zien welke order of welke klant u bent maar alle terug boekingen die gedaan moeten zijn hebben we gedaan . En daarna inderdaad deze klacht behandeld .

Alle klachten die gemeld zijn door Lievaj