Klacht: Betreft de storing

Marcel Vd berg op 20 september 2021 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Gisteren eten besteld bij een sparrerips bedrijf hiervoor kregen wij Dus gewoon bericht dat het geleverd zou worden met 40 min. Dit was om 18.24 om 19.10 nog niks gekregen op alleen een bericht van thuisbezorgd .NL dat het is aangeboden bij het bedrijf nou om 20.04 kwam de eindelijke bestelling . Die vertelde mij dus dat er een storing was bij de app van thuisbezorgd.nl dit moet je dan maar geloven nu las ik dus dat er een storing is geweest maar slecht dat thuisbezorgd dan hun klanten niet hebben ingelicht dat er een storing was of is geweest ze weten wie er besteld heeft tuurlijk zullen het er veel zijn geweest maar toch kleine moeite toch .best slecht voor zo’n grote en app

Dat als er nog eens zoiets als dit voorkomt de site er gewoon afhalen of blokkeren met de melding wegens storing tijdelijk niet bereikbaar zodat klanten dit weten en dan eventueel het restaurant zelf kunnen bellen voor bestelling of af gaan halen in plaats van 100min te wachten want de restaurants worden er op aangekeken en dit is onterecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Vd berg