Klacht: betr.antw:4873519

op 15 september 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben verplicht etos kaart te activeren.Heb 2 artikelen gekocht voor 30 euro, doch handdoek kreeg ik niet. U hebt mij een uitleg gegeven hoe ik dat moest doen op de P.C. Indien ik deze uitleg uitvoer krijg ik nog altijd de mededeling wij hebben een e-mail naar uw E-mail adres gestuurd, doch ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen. Ik heb iemand anders laten proberen, doch helaas zonder succes. Ik geloof maar dat ik beter kan stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik als 88 jarige niet meer verplicht ben de P.C. moet benutten voor zo'n actie..

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.renkens