Klacht: Beticht van winkeldiefstal Utrecht merelstraat

op 29 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Deze Jumbo heeft de mogelijkheid om zelf nootjes te pakken en af te wegen. Zoals verwacht vallen er altijd enkele​ nootjes naast, deze liggen dan op de grond. Enkele van deze nootjes had ik bij elkaar gezocht om ze op te eten. Nadat ik 1 nootje opgegeten had kwam de beveiliging​ mij op vrij aggressive wijze melden dat dit gelijk staat aan winkeldiefstal. Hoewel ik dit een beetje overdreven vind stelde ik voor de overige drie nootjes af te wegen en te betalen. Helaas was de balans niet toereikend genoeg om de drie nootjes te wegen en daarvoor een bon af te drukken. Ik besloot dus om niet over te gaan tot de aankoop van het product en rekende de overige producten af om vervolgens de winkel te verlaten. Echter kwam de eerdergenoemde beveiliging hier een stokje voor steken en vertelde mij op een vrij agressieve wijze dat ik de winkel niet mocht verlaten. Het was ronduit onbeschoft hoe ik daar behandeld werd onder toezicht van de aanwezigen. Ook de beveiliging en een andere collega dachten daar zo over want we werden naar achteren verplaatst om de discussie naar voort te zetten. Om een lang verhaal kort te maken, ik diende een formulier te ondertekenen waarop vermeld is dat ik schuldig ben aan winkeldiefstal en dat ik 2 jaar lang niet naar de Jumbo mag. Dat laatste interesseert me weinig, maar om mij te beschuldigen van winkeldiefstal is in mijn ogen absoluut niet wederrechtelijk.

Ik wil dus een excuus van de beveiliging en dat dat formulier per direct vernietigd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacinta55