Mijn Klacht:
Dinsdag (15-8-2018) zou een pakje (bestelling BW20182126 bij Beter Winkel) bezorg worden door DHL tussen 11 en 15 uur (mededeling via email ontvangen)
We waren de hele dag thuis de bel werkte gewoon maar geen pakje. Wel om 18 uur een briefje (4AG0933JL) dat ze niemand thuis troffen.
Verder dat er opnieuw bezorgd zou worden op donderdag tussen 11 en 15 uur.
Woensdag zijn we uit geweest ( er werd niets bezorgd toch) en toen we thuis terug kwamen om 19 uur opnieuw een kaartje (4CG8031NL)en opnieuw een mededeling dat bezorgd zou worden op donderdag maar nu tussen 18 en 21 uur.
Dit is ongelofelijk en eigenlijk brutaal dat je als klant zo behandeld word.
.
Gewenste Oplossing:
Wij willen dat dit recht gezet wordt. Moeten we voor de 2e keer weer voor niets thuis blijven? Het vertrouwen is wel beschaamd.