Klacht: Beter dienst leveren

op 07 september 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Afgelopen mand gingen mijn ouders naar Italie voor bezoek. Heenreis ging prima. De ramp was bij terugreis naar Nederland, was al probleem in Italie met de chauffeur en andere reisergers. Mijn ouders zijn van Italie naar Stuttgart daar afgezet. ander bus van Stuttgart naar Emmen is uitgevallen, dus mijn ouders zijn in de steek gelaten en ze spreken geen Nederlands taal ik kon hun ook niet bereiken. ik was in paniek geraakt. Ik werd gebeld door een Algerije man die gelukkig Arabis en frans spreekt. hij heeft hun geholpen om nieuwe ticket te boeken van Stuttgart naar Düsseldorf ZOB am Hbf. ik kon zelf mijn ouders niet ophalen. Ik heb iemand ingehuurd om mijn ouders van Düsseldorf naar Emmen op te halen.
Jammer dat het reis zo afgelopen is. Kost spanningen, onrust, tijd, geld ( mijn ouder zijn ziek, mijn moeder suiker ziekte mijn vader cholesterol ze kunnen hun medicijn niet op tijd innemen

Mijn extra vergoeding die ik moet betalen om mijn ouders van Stuttgart naar Emmen halen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rotte reis