Klacht: Levering uitgesteld en bij de levering fout onderdeel besteld waardoor de levering weer uitgesteld wordt

Marcusd op 06 oktober 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 juli heb ik een bed gekocht voor een goed bedrag. Deze bestelling zou op 16 september geleverd worden. Echter kreeg ik een paar dagen voor deze leveringsdatum bericht dat de bestelling was uitgesteld tot 28 september. Jammer omdat ik al 10 weken zat te wachten. Eenmaal op 28 september was beter bed bij mij aan de deur met het verhaal dat mijn bed niet ij elkaar gezet kon worden omdat ze een verkeerd onderdeel hadden besteld. Waarop ze vervolgens dus het bed maar weer mee retour namen. Hierop kreeg ik bericht dat de levering weer is uitgesteld tot 14 november. Kortom ik moet bijna een halfjaar wachten op een bed die behoorlijk wat geld heeft gekost. Ik vind dit ook niet kunnen en zie ook graag een compensatie tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Compensatie bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 06 oktober 2021 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marcusd