Klacht: Bestelling wordt gewoon na afspraak niet geleverd

M.Gijben op 21 oktober 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik heb de verkeerde lattenbodem besteld.Ik bestel dan 2x de goede lattenbodem en wil de andere inruilen. Ik moet hier 4 weken op wachten? Krijg dan op de mail 2x het bericht dat de bestelling wordt geleverd en ook nog een sms ..ze komen gewoon niet! Ik sta de hele ochtend te wachten en slaap al 4 weken op een slecht bed met rugklachten.Bel de klantenservice hierover, die zegt doodleuk dat er een verandering is in de besteldatum, nl. 2 weken later?Kreeg gisteren nog een sms dat de lattenbodems de volgende ochtend bezorgd zouden worden?Over de andere bezorgdatum heb ik als klant geen melding gekregen?Dus nu moet ik weer 2 weken wachten en het vertrouwen heb ik nu niet meer en slaap dus nog langer in mijn niet complete bed met ernstige rugklachten.Bovendien is de dame v d klantenservice aan het liegen om van mij af te zijn…ik.voel.me als klant belazerd.Lees nu vele klachten over Beter Bed! Hoe kunnen we dit laten stoppen? Hoe junnen we dit bedrijf hiervoor verantwoordelijkheid laten nemen en aanklagen bij de rechter, zodat het stopt?

Ik wil dat zij hun excuses aanbieden en mij z s.m.het bestelde laten bezorgen en geen 2 weken later, wat misschien dan ook niet gebeurd!Ik wil mijn geld terug of een tegemoetkoming van Beter Bed.Ik begrijp ook uit de klachten die ik lees dat de terugbetaling van annuleringen ook gewoon niet gebeuren!Dit moet voor de rechter komen vind ik.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 11 oktober 2021 om 14:12 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben de leverdatum voor u nagekeken. Op 13.10.2021 zullen de bodems worden omgeruild.

Onze excuses dat dit niet eerder mogelijk is gebleken.

Beter Bed
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door M.Gijben