Klacht: betalingsregeling

op 20 oktober 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een betalingsregeling getroffen met interim voor de jaarafrekeing bij de nem eerste betaling netjes vericht moest binnen tien dagen tot onze verbasing heeft nem de rek van sept ook maar bij hun neegelegd kreeg een brief de eerdere regeling was niet meer van toepassing of we het totaal bedrag onmiddelijk wilden voldoen gebeld er werd een nieuwe regeling getroffen op 11ock het is nu 20okt en de eerste brief ligt er weer 123euro was nog niet betaald had binnen tien dagen gemoeten nem dreigt met afsluiting maar wij zijn niet meer bij de nem het wachten is op de afrekening wat wij nu aan justitia moeten betalen is van de zotte , tweemaal kosten en tweemaal betalen in een maand

Gewenste Oplossing:

dat de tiendagen termijn vervalt en er geen tweemaal kosten moeten worden betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 september 2012 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Houtman,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door oma52