Klacht: Betalings herinnerings gekregen voor een abonnement wat ik niet heb afgesloten

op 14 februari 2018 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 19 februari 2018 om 10:06 geantwoord

Goedemorgen Baya,

We hebben jouw e-mailadres door ons systeem gehaald en zien dat je op 22 december 2017 een premium account heeft aangemaakt op Huurwoningen.nl. Je had op dat moment 14 dagen de tijd om het account kosteloos op te zeggen. Hier is geen gebruik van gemaakt waardoor het betaalde account is ingegaan op 06-01-2018.

Helaas is de betaling mislukt en heb je daarom een factuur ontvangen. Deze factuur dient nog wel voldaan te worden en omdat je het account pas op 12-02-2018 zelf hebt uitgeschreven zal er aan het einde van de maand februari nog eenmalig een laatste incasso plaatsvinden.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maaike
Huurwoningen.nl