Klacht: betalingen zonder toestemming

Stef Berghs op 16 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had onlangs een proefperiode op een abonnement genomen maar de dag zelf dit nog stop gezet, alsnog wordt er geld van mijn rekening afgehaald. Ondertussen is het account al volledig verwijderd maar toch blijven de betaling gebeuren. Ik heb hier nooit bij ingestemd en zou graag willen dat deze zo snel mogelijk stopgezet worden. Zelf contact opnemen met het bedrijf is niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat de betalingen stopgezet worden en mijn gegevens uit hun systeem gehaald worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 23 mei 2024 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte waarde klant,
Wij zijn op de hoogte gesteld van uw recente zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u hebt ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft en dat we er alles aan zullen doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal spoedig contact met u opnemen via e-mail om u verder te ondersteunen en te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen wij vriendelijk of u overweegt om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw kwestie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stef Berghs