Mijn Klacht:
heb aan de deur contant betaald en heb heel stom geen bewijs hiervan. heb dit in mails via dhl gecommuniceerd, maar moest toch betalen, dit heb ik gedaan via de bank en heb er ook bewijs van,en nu krijg ik alsnog een incassobureau wat voor de derde keer het geld komt innen!!!
Gewenste Oplossing:
ik wil excuses, ik wil dat mijn pakketbezorger het geld terug geeft en ik wil dat het incassobureau word teruggefloten.
ik vind 64 euro voor het vervoeren van een jurk voor de kerst echt duur genoeg
ik geloof niet dat dit gaat gebeuren dus ik ga nooit meer gebruik maken van dit vervoersbedrijf

