Klacht: betalingen

op 06 april 2013 over twoo.com in de categorie Websites

lidmaatschap voor 6 maand betaald , tot daar alles ok
voor het beeindigen van de 6 maand werd er reeds een nieuw bedrag van de rekening gehaald , …… zonder dat er ook maar ergens een vermelding is nopens stilzwijgend en/of automatische verlenging ……vroeger ook al hierover melding gemaakt nopens andere betalingen , hun antwoord was dat het een technische storing was , en zou rechtgezet worden …… na 7 maand blijft de storing nog altijd niet opgelost , van kwaad opzet tot erger het kan niet beter

alle niet lidmaatschap gebonden bedragen terug betalen (=120 euro !!!!! )

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar twoo.com over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van twoo.com

7 jaren geleden - Beste Gaby,Kan je een mailtje sturen naar [email protected] met daarin het e-mailadres gekoppeld aan je Twoo profiel en wat meer informatie over welke betalingen precies ongewenst waren? Op die manier kunnen we je het snelst verder helpen. We bekijken dan meteen met jou hoe die verrichtingen gemaakt werden en wat de terugbetalingsmogelijkheden zijn.Vriendelijke groeten,Team Twoo

twoo.com

Heeft op 09 april 2013 om 16:08 geantwoord

Beste Gaby,

Vriendelijke groeten,

Team Twoo

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van twoo.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gaby007