Klacht: betaling zou niet gelukt zijn

op 08 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net een pdf licentie gekocht, de betaling zou niet gelukt zijn, probeer het opnieuw. Ik nog een keer aangevraagd, nu heb ik er twee.
het gaat om een bedrag van € 299. binnen 3 minuten 2x afgeschreven. Aangevraagd bij pdfforge online store.
Geen idee hoe ik deze mensen kan bereiken?

Gewenste Oplossing:

Als ik € 299 retour heb op mijn bank, uiteraard heb ik maar een licentie nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 september 2016 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

9-Sep-2016 Mevrouw Theunissen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door OOvB