Klacht: Betaling zonder levering

op 11 oktober 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

20 september een bedrag van €106,60 aan precon overgemaakt via website welke betalingen via worldpay laten lopen. Geen bevestiging gehad geen spullen gehad maar wel m’n geld afgeschreven.

Graag ontvang ik m'n geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 12 oktober 2016 om 10:31 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 12 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Bank heeft gegarandeerd het geld aan worldpay betaald volgens de bank (ABN AMRO).
Het bedrijf (Precon) wijst ook naar jullie. Zij zouden geen geld hebben ontvangen.
Graag kom ik in contact met iemand van worldpay om dit op te lossen. Het nummer wat Precon en ABN A MRO mij gaven werkt niet.

Gr Denise

Alle klachten die gemeld zijn door Denisevm