Klacht: Betaling voor niet gedane of gekregen bestelling waarna intimidatie.Da

Ma ja op 19 november 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Begin maart 2017 advertentie aangeklikt van Garcinia Cambogia omdat ik dacht dat deze onderdeel was van ‘ Linda lijnt’. Ben halverwege gestopt met de info, heb niets besteld, verstuurd en geen rekeningnummer voor automatische incasso gegeven. Toch op 11-3 een pakketje gekregen dat tot vorige week nog ongeopend was. Ipv het terug te sturen heb ik voor ‘het gemak’ en om ‘ervanaf’ te zijn de €7,50 betaald. Hierna kreeg ik steeds aanmaningen om te betalen voor bestellingen die ik nooit gedaan of gekregen heb. Op elke mail heb ik gereageerd en gevraagd waar ik voor moest betalen, waarop door hen gereageerd werd met ‘bedankt voor uw bestelling ‘of ik moest een link aanklikken wat ik uiteraard niet deed uit angst een ongewilde bestelling te doen. Ook heb ik geprobeerd hen telefonisch te bereiken maar kreeg steeds hetzelfde bandje. Heb nu in 2 weken tijd van Incassobedrijf aanmaningen gekregen waarin staat dat ik accoord ben gegaan met voorwaarden omdat ik het (onbestelde maar betaalde) pakje binnen 2 weken had moeten terugsturen en ik een code aangeklikt zou hebben om Stichting Incasso Service toestemming te geven geld van mijn rekening te laten halen.
Dat heb ik nooit gedaan en daarbij hoe komen zij aan mijn rekeningnummer?
Deze negatieve energie allemaal omdat je naar info hebt gekeken op een toevallig voorbijkomende advertentie.
Ik weiger te betalen voor iets wat ik niet gedaan of gekregen heb en laat me niet intimideren.
Deze mail heb ik ook naar Opgelicht gestuurd. In april/mei 2017 hadden zij een uitzending over dergelijke praktijken.

Dat Garcinia inziet dat je mij niet kan laten betalen voor iets wat ik niet gekregen of besteld heb.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door