Klacht: Betaling voor iets dat niet ontvangen is

op 24 juli 2020 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg verschillende brieven dat ik een betaling moet doen van aliexpress producten inclusief €40 aanmaningskosten.. ik heb de producten nooit ontvangen en ga er dus niet voor betalen en al helemaal dezs €40 extra niet. Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar krijg geen contact. Ook mails naar segoria gestuurd en ook hier geen reactie op gekregen maar wel nieuwe brieven sturen

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag niet hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Segoria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 27 juli 2020 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij helpen u graag verder, maar we kunnen uw incassovordering niet terugvinden onder de gegevens die vermeld zijn in uw bericht.

Om uw e-mail, conform de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG), in behandeling te kunnen nemen dient u ons te voorzien van de volledige gegevens die u tijdens de oorspronkelijke bestelling heeft opgegeven.

Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd waarin wij de gegevens vragen die wij van u nodig hebben om u verder te kunnen helpen. Wij verzoeken u om die e-mail te beantwoorden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Lotmaaktnietuit