Klacht: Betaling van openstaande rekening, terwijl ik daarvan niet op de hoogte was.

fesimons op 16 september 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Verleden jaar heb ik ingeschreven op een weekendje genieten, maar deze heb ik vervolgens weer teniet gedaan, tot tweemaal toe. Na een jaar krijg ik een telefoontje dat er een openstaand bedrag is dat ik voor 17 uur die dag moet betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Ik was daar zo van geschrokken dat ik meteen betaald heb. Alleen was de boete opgelopen tot 2,5 keer het oorspronkelijke bedrag. Zij zeiden dat ze mij tot driemaal toe een email hebben gestuurd, maar die kan ik nergens vinden, terwijl ik alle emails jarenlang bewaar.
Ik heb vervolgens een email gestuurd en gezegd dat ik het daar niet mee eens was, maar geen reactie ontvangen. Vervolgens heb ik gezocht naar een telefoonnr maar dat was niet te vinden. Heb ik hen een week later een email gestuurd dat ik hen wilde bellen, maar geen reactie.Ik vind dat ik dit bedrag € 199,– onterecht betaald heb.
Wat kan ik hier nu nog aan doen. Als er niet gereageerd wordt door hen ga ik hun werkwijze op sociale media zetten en de mensen inlichten over hun manier van zaken doen die riekt naar oplichting.

Terugbetaling van het door mij reeds betaalde bedrag.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb deze klacht bij jullie ingediend op 16 september jl, maar nog geen reactie ontvangen. Ik zal hierbij een email bijsluiten die ik van Weekendje Genieten heb ontvangen en mijn reactie hierop. Francine Simons Re: Welkom Bij Weekendje Genieten ! 1 bericht Francine Simons 6 juni 2016 om 21:46 Aan: [email protected] Geachte Heer, Mevrouw, Uw aanbod van weekendje Genieten heb ik ontvangen op 3 juni jl. Dat ziet er goed uit. Maar toch wil ik van uw aanbod geen gebruik maken. Mag ik van u een bevestiging ontvangen dat ik geen gebruik maak van uw aanbod. Met vriendelijke groet, Francine Simons Op 3 juni 2016 22:50 schreef Weekendje Genieten : Online versie bekijken WELKOM BIJ WEEKENDJE GENIETEN Geachte F. Simons, Welkom bij Weekendje Genieten, Wij zijn uw persoonlijke online reisadviseur, die er voor zorgt dat u onvergetelijke reizen kunt boeken tegen de beste prijzen. Wij hebben namelijk geen dure winkels op dure locaties. Alles gaat telefonisch en per mail en zodoende zorgen wij ervoor dat we u de laagste prijzen kunnen bieden. Wij hebben gespecialiseerde reisagenten die tot op de puntjes alles voor u uitzoeken. U zult altijd voordeliger bij ons uitkomen dan diverse reisorganisaties. Na uw betaling ontvangt u van ons uw unieke klantnummer. Met deze speciale klantnummer kunt u direct beginnen met het boeken van uw reizen en genieten van uw vakanties. De voordelen van Weekendje genieten zijn: · Als welkomsgeschenk ontvangt u van ons 2 GRATIS reizen naar keuze voor 2 personen. U betaalt alleen voor de luchthavenbelasting; · 25 tot 50% korting op alle beschikbare reizen; · Altijd voordeliger dan diverse reisorganisaties. Het eenmalige bedrag van €99,- euro wordt na 14 dagen geincasseerd van het door u opgegeven IBAN via onze

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Tot nu toe heb ik geen enkele reactie ontvangen, overigens van uw bureau ook niet. Wilt u mij svp laten weten of de klacht in behandeling is/wordt genomen. Hierbij stuur ik u alsnog de correspondentie die ik met Mediation Agency en weekendje genieten heb gevoerd: Het aanbod, mijn annulering en de bevestiging hiervan door Weekendje Genieten. Re: Welkom Bij Weekendje Genieten ! 1 bericht Francine Simons 6 juni 2016 om 21:46 Aan: [email protected] Geachte Heer, Mevrouw, Uw aanbod van weekendje Genieten heb ik ontvangen op 3 juni jl. Dat ziet er goed uit. Maar toch wil ik van uw aanbod geen gebruik maken. Mag ik van u een bevestiging ontvangen dat ik geen gebruik maak van uw aanbod. Met vriendelijke groet, Francine Simons RE: Welkom Bij Weekendje Genieten ! 1 bericht Weekendje Genieten 7 juni 2016 om 09:18 Aan: Francine Simons Geachte heer/mevrouw, Deze e-mail bevestigt dat u uw factuurovereenkomst met Weekendje Genieten heeft geannuleerd. Er worden geen overschrijvingen verricht van uw bank rekening . Als u verdere vragen heeft over deze overeenkomst of als u de annulering van deze overeenkomst wilt terugdraaien, kunt u rechtstreeks contact opnemen met Weekendje Genieten op het E-mail adres [email protected] Met vriendelijke groet, Weekendje Genieten ©2016 Weekendje Genieten Kan ik u ook per email bereiken dan kan ik u de bijlagen over de correspondentie toesturen. Graag een bericht per email: [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door