Klacht: Betaling van een gewonnen veiling

op 10 juni 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste Vakantieveilingen.nl

Ik heb ooit een keer een account aangemaakt op jullie site, ik keek er af en toe even op om te kijken of er nog leuke biedingen zijn voor een goedkope en leuke prijs. Omdat ik meestal ingelogd blijf en ik dat makkelijkersneller vind kwam ik erachter dat mijn nichtje van 10 op mijn iPad op vakantieveilingen heeft gezeten en een bod heeft gedaan op een of andere fotoschoot voor 2 pers. Ik wist hier totaal niks vanaf! De mails die ik had gekregen ter herinnering van betaling is verkeerd binnengekomen waardoor ik nu een mail heb gehad van Intrum Justitia Nederland incassobureau met daarin een betaling van 46 euro en of ik deze graag voor 17-06-2018 wil betalen. Omdat mijn nichtje minderjarig is en ik totaal niks van deze bieding af wist en ik opeens uit het niets een mail krijg van een hoge betaling zou ik graag willen weten hoe jullie dit oplossen? Ik heb mijn nichtje er ook al op aan gesproken over dit maar ik zit nu wel met een betaling die ik voor de aangegeven datum moet betalen. Ik zou het erg op prijs stellen als dit word geannuleerd want ik schrok hier van! Ook is hierdoor mijn account op vakantieveilingen.nl geblokkeerd en deze word pas gedeblokkeerd wanneer de betaling voltooid is. Doordat mijn nichtje zomaar uit het niets een bod heeft gedaan zit ik nu in de problemen want
en ik kan niet meer op leuke veilingen bieden.
en ik heb een betaling van iets waarvan ik niks vanaf wist.

Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen. Dat zou mij heel wat zorgen verhelpen, alvast bedankt!

Mw. van Vliet

Ik ben tevreden als de betaling word geannuleerd en dat mijn account word gedeblokkeerd

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 11 juni 2018 om 09:29 geantwoord

Beste Devika,

Vervelend om te lezen dat er een betaling bij het incassobureau ligt. Wij hebben met je meegekeken en zien dat het profiel 2 minuten eerder is aangemaakt, voordat de desbetreffende veiling is gewonnen en is bevestigd via jouw mobielentelefoon.

VakantieVeilingen heeft meerdere betalingsherinneringen per email en sms verstuurd en vinden het jammer dat je niet eerder contact hebt opgenomen met onze klantenservice.

Helaas kunnen wij in deze kwestie weinig voor je betekenen. Omdat we jouw betaling niet tijdig hebben binnengekregen hebben we de betalingen moeten overdragen aan het incassobureau Intrum Justitia en kun de betaling aan hen voldoen. Zodra wij de betaling van het incassobureau hebben binnengekregen, wordt jouw account gedeblokkeerd. Hou rekening met de geldigheidsduur van het gewonnen arrangement. Zelfs als de geldigheidsduur verlopen is, blijft de betalingsverplichting staan.

Diana - Webcare VV

Heeft op 11 juni 2018 om 17:32 geantwoord

Ik ga niet akkoord omdat ik nog steeds met een betalingsrekening zit waar ik niks van af wist! Schandalig!
En dat ik niet eerder contact heb gezocht is dat ik geen mails heb ontvangen van jullie en opeens een e-mail krijg met een onverwachte betaling .. maar bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Devika van Vliet