Klacht: Betaling toiletbezoek na nuttigen kop koffie (verschonen baby en toilet bejaarde vrouw)

op 06 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedemiddag,

Hierbij mijn klacht over een zeer kwalijke zaak bij La Place (Het Harde). Na een flinke rit van Zierikzee naar Groningen, besloten mijn vriend en ik om – samen met onze baby (van 3 maanden) en mijn schoonmoeder (van 78 jaar) – een lekkere kop koffie te gaan drinken. Ons baby’tje moest immers ook zijn flesje en daarna even verschoond worden. Na de kop koffie wilden we nog even naar het toilet. Ik om onze baby te verschonen en mijn schoonmoeder moest ook nog even. Komen we bij de toiletten aan; moeten we ieder € 0,70 cent betalen voor ons toiletbezoek!? Absurt natuurlijk! Ik ben daarom naar één van de medewerkers gelopen en heb haar gevraagd waarom dit zo werkt? Zij begreep ons volkomen en vond het zelf ook echt niet kunnen na een consumptie. Ze gaf aan dat dit orders van Jumbo (!) zijn en dat La Place hier zelf ook compleet op tegen is… Jullie begrijpen (hopelijk toch wel) dat het een zeer kwalijke zaak is om – nota bene een bejaarde vrouw – geld te vragen voor een toiletbezoek, nadat zij eerst een kopje thee bij jullie heeft genuttigd! Daarbij kon ik mijn baby niet verschonen als ik niet ook zou betalen.

Jullie begrijpen dat dit de naam van Jumbo en indirect La Place niet ten goede komt. Ik ben van mening dat positieve mond-op-mond-reclame zeer goed kan werken. Dat is dan ook verdiend. Echter, negatieve mond-op-mond-‘reclame’ zal dan tegelijkertijd ook niet zo heel prettig zijn… Schandalig en echt een gemiste kans dit!

Wat ik mij nog het meest afvraag, is waarom jullie op deze manier met jullie gasten omgaan? Is het nu echt dat jumbo zo’n ontzettende prijsvechter is? Ik hoor graag van jullie.

Groet,
Renske

Wanneer aan gasten GEEN geld wordt gevraagd voor een toiletbezoek en zij gewoon door kunnen lopen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske V.