Klacht: BETALING PASSWORD PROTECTION

op 16 februari 2018 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2x een betaling van 19.99 overgemaakt. 1x naar naar DIGITAL RIVER WORLD PAMENTS AB EN 1X naar JP MORGAN BANK NA te Amsterdam. IK krijg telkens een mail, dat ik het boven genoemde product
op 26 Februari komt te vervallen en geanuleerd wordt. Verder heb ook 2x tune up betaald de 2 keer is dat goed gegaan, bij de eerste keer ging naar NetgiroPayments SAB DRI?AVG teccnologies DIGITAL RIVER GMBH rekeningnummer
NL44DEUT0496286323 TUNE UP.

Gewenste Oplossing:

Als 1x het bedrag van 19.99 € is terug gestort, AVG Password Protection
Als 1x het bedrag van 27.99 € is terug gestort, AVG TUNE UP.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1PanTer7