Klacht: Betaling nooit doorgekomen

op 11 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 12 oktober 2017 hebben wij een groot bedrag overgemaakt op rekeningnummer NL14RABO0155503219 voor vliegtickets naar IJsland. Omdat de vakantie nog ver weg was hebben wij na de betaling geen actie meer ondernomen, wij verwachtte later bericht te krijgen over de vliegtickets. Nu de vakantie dichter komt en wij niets hebben vernomen zijn wij lichtelijk in paniek. Buiten de betaling hebben wij nog helemaal niets vernomen.

Zsm geld terug of doorzetten van de vliegtickets omdat wij bang zijn dat onze vliegdata zometeen bezet zijn (ivm camper huur). In ieder geval wensen wij met spoed contact om tot een oplossing te komen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 februari 2018 om 16:49 geantwoord

12-Feb-2018 De heer Capel per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door CasperC