Klacht: Betaling niet doorgezet

op 05 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 31 mei via de website van Kipling Nederland een tas besteld en betaald via iDeal. Bewijs van betaling aanwezig.
Kipling Nederland heeft de betaling niet ontvangen zeggen zij en kunnen op dit moment niks doen. Het gaat om een bedrag van 84,90 euro.

Als de tas wordt geleverd of per direct het geld wordt terug gestort.
Ik heb een order geplaatst bij Kipling Nederland, dat zij zaken doen met Global Collect daar heb ik als consument niks mee te maken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 juni 2018 om 10:35 geantwoord

7-Jun-2018 Mevrouw Van den Berg per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne van den Berg