Klacht: betaling na ontvangst van ticket niet mogelijk

Luk De Maeght op 20 februari 2021 over Paysafecard in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij Q8 heb ik een paysafe gevraagd van 25 euro,
ik heb een ticket ontvangen,
na 10 minuten heb ik het geld proberen opladen maar het is niet mogelijk .
ik ben 100%zeker dat niemand anders de code kan gelezen hebben of een foto van getrokken hebben

Gewenste Oplossing:

ik mijn 25 euro terug zie :
check of de code anders gebruikt is ?
jullie mij een nieuwe code kunnen bezorgen zodanig ik mijn 25 euro kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paysafecard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paysafecard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luk De Maeght