Klacht: betaling lukt op geen enkele computer

Ik heb nu tweemaal geprobeerd mijn kaarten die ik online wil kopen te bestellen (verschillende plaatsen, want dezelfde zijn ineens grijs en kan ik niet meer aanklikken). Echter: wanneer ik na de hele rits wil betalen dan word ik niet doorgeschakeld naar Ideal. Dat is op iedere computer die ik heb geprobeerd het geval. Dan wil ik bellen om de kaarten telefonisch vast te leggen (want ik wil echt DEZE kaarten op DEZE dag), kost me dat 45 cent per minuut met een minimum wachttijd van 5 minuten. Dat is te gek voor woorden. Geldklopperij. Het gaat om de kaarten op rij 1 stoel 8 en 10 (of 9 en 11) op donderdag 15 september. Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Als ik vandaag nog deze kaarten heb en kan uitprinten. Hooguit morgen, maar het moeten echt deze kaarten zijn en niet weggekaapt kunnen worden door een ander doordat jullie systeem faalt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tanjaverhaar@gmail.com