Klacht: betaling gekregen die ik al terug heb gestuurd AANGETEKEND met de POST

op 24 januari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een factuur gekregen van jullie ik vraag mij af ik heb deze pakket van jullie terug opgestuurd in de zelfde verpakking met alles erin
AANGETEKEND TERUG GESTUURD VIA DE POST IK HEB ZELF HULP GEKREGEN VAN DE POST EN IK HEB VEEL BETAALD ER VOOR OM TE ZORGEN DAT JULLIE HET TERUG KREGEN
sorry maar ik heb het bewijs dat ik alles heb terug gestuurd van de datum 15/06/17 om 8u50 is dat allemaal geregeld nu krijg ik een brief dat ik nog moet betalen ik betaal niks ik heb alles terug gestuurd.

Gewenste Oplossing:

zorg dat ik niks meer ontvang want mijn advocaat kan er ook niet mee lachen en ik heb bewijzen dat ik alles heb terug verstuurd zowel als papier als de post

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Nathalie,

We have sent several reminders per email and letter, but we have not received any communication after we provided the return instructions.

If you have sent the goods back with tracking information and the information shows it was delivered, please send a copy of the receipt to mail@luxstyleintl.com

Our customer service can run the tracking number and if it confirms receipt, the case will be closed.

Alle klachten die gemeld zijn door natje2084