Klacht: Betaling gedaan via Agoda, geld weg maar geen boeking

op 18 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Goedenavond,

Gisteren heb ik een boeking gedaan bij Agoda met het ID: 215056687.
Ik kreeg vervolgens een mailtje dat de betaling niet is doorgekomen met het volgende bericht: ”Met betrekking tot uw betaling met IDEAL voor uw boeking bij het Hotel Paris Villette van July 27, 2018 tot July 31, 2018: uw betaling is niet goedgekeurd door IDEAL. Als gevolg daarvan kon uw boeking niet worden bevestigd en is deze inmiddels geannuleerd.”

Echter, mijn geld is gewoon afgeschreven van het rekening nummer en het gaat om een bedrag van €520,-. Heb al contact gehad met me bank, die zegt dat de betaling gewoon goed is gegaan. Heb hier ook een betalingsbewijs van. Agoda gebeld, die zegt geen betaling ontvangen. Deze ”hangt” ergens en zou ’t terugkrijgen binnen 3 tot 5 bankdagen? Ik zou graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug willen zien.

Zo spoedig mogelijk een restitutie van mijn betaling.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 juni 2018 om 15:39 geantwoord

19-Jun-2018 De heerDe Ridder per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Geenbetalinghelaas