Klacht: Betaling gedaan en dan 3x brief ontvangen van intrum Justititia

op 08 augustus 2017 over Weight Watchers in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

Ik heb n 50% korting 3 maanden abonnement afgesloten (terugkeer korting)
Na 1 maand opgezegd voor als de 3 maanden voorbij zijn. Blijkt dat ze het niet konden afschrijven (heel vreemd) en of ik het even kon overmaken en betalingsbewijs mailen, dit gedaan op 19 juli, ik krijg notabene n bevestigingsmail dat het naar de financiële afdeling is gestuurd. Wat scherts mijn verbazing dat ik de volgende dag weer n betalingsverzoek krijg, gemaild waar dan niet op wordt gereageerd, en dan op zaterdag 5 aug ’n incassobureau brief in de brievenbus ontvangen (Intrum Justitia) en vandaag 8 aug weer 2. Gebeld met intrum Justitia, niet erg vriendelijk te woord gestaan, ik moest maar het betalingsbewijs mailen naar
hun, terwijl ik in mijn recht sta dat ik betaald heb en WW hun financiële administratie niet op orde heeft! Ik ben er helemaal klaar mee en wacht af hoe dit gaat aflopen! Ik heb in ieder geval alle mails nog van het klantencontactcentrum bewaard dus bewijs is er!
Daar komt nog bij dat wil je contact met WW maken je 10 cent per minuut gesprekskosten moet betalen, erg klant onvriendelijk!

Ik wacht waar Intrum Justitia en WW mee gaan komen, 'n excuus zou wel op z'n plaats zijn en enige compensatie is gewenst!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weight Watchers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weight Watchers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle0210