Mijn Klacht:
Heb op 8 juni een betaling gedaan van €544,- maar heb per abuis het verkeerde bankrekeningnummer gebruikt.
Des betrefde Worldpay stort niets terug.
Gewenste Oplossing:
Als ik het volledige bedrag terug gestort krijg.

Sas.Nillesen op 21 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten
Heb op 8 juni een betaling gedaan van €544,- maar heb per abuis het verkeerde bankrekeningnummer gebruikt.
Des betrefde Worldpay stort niets terug.
Als ik het volledige bedrag terug gestort krijg.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 juni 2016 om 10:24 geantwoord
Dank u wel voor uw bericht.
Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.
Met vriendelijke groet,
Worldpay