Klacht: Betaling en verzekering

op 16 augustus 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Paar maanden geleden kreeg ik een incasso brief terwijl het bedrag allang al was overgemaakt uit mijzelf, omdat het bedrijf niets afschreef merkte ik op.
Juist om zulke problemen te voorkomen heb ik zelf het initiatief genomen. Na dit allemaal opgelost te hebben met bewijzen en al heb ik ook laten weten dat ik een andere rekeningnummer heb en die wil wijzigen.
Kreeg geen reactie erop. Tweede keer gemaild, derde keer gemaild met al mijn gegevens erbij…geen reactie. We zijn inmiddels een aantal maanden verder en ik weet nog steeds niet of ze nu wel of niet een wijziging hebben doorgevoerd. Er is ook weer geen geld afgeschreven dus zit nu weer op problemen te wachten zoals incasso brieven of een toestel dat niet verzekerd is. Werkwijze van Proassist is echt ongelooflijk.

Rekeningnummer wijzigen en automatisch geld eraf halen zodat ik niet onnodig in de problemen kom.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door madam_I