Klacht: Betaling + Deurwaarder

op 28 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Ik werd opgebeld door een Weekendjegenieten met de mededeling dat er nog bijna 200 euro opstaat en als ik dit niet betaal er een deurwaarder aan de deur komt. Ik heb weinig geld en hierdoor kan ik niet het volledige bedrag overmaken, zodoende een regeling afgesproken. Ik heb een mail ontvangen met een bankrekeningnummer waar ik het geld naar over kan maken. Er zit geen factuur bij de mail of iets dergelijks.

Naar aanleiding van ons telefoongesprek is mij nog veel onduidelijk. Ik heb mij een jaar geleden een keer aangemeld, maar ik heb deze aanmelding weer geannuleerd. Ik ben nooit op de hoogte gesteld van het feit dat er een betaling open zou staan. Ik heb mijn mail doorlopen, echter heb ik drie keer een mail van Weekendjegenieten ontvangen:

– 10-06-2016 aangemeld weekendjegenieten

-24-06-2016 abonnement geannuleerd

– 30-11-2016 factuurovereenkomst stopgezet.

Dit is alles wat ik heb ontvangen, dus ik vind het erg raar dat ik nu een betaling heb openstaan waar ik niet eerder van op de hoogte ben gesteld.

Graag zie ik eerst bewijs van alle rekeningen die mij zijn toegestuurd, voordat ik akkoord ga met deze betalingsregeling. Daarnaast heb ik tweemaal de bevestiging ontvangen dat het abonnement is stopgezet dus hoe kan het dat er nog kosten in rekening worden gebracht.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deruiter4