Klacht: betaling afgeschreven, product niet geleverd

op 10 oktober 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 3 oktober jl. is er van mijn rekening een bedrag van € 10,19 afgeschreven voor mijn bestelling van een Thunderbold > HDMI-kabeltje. Van mijn bestelling is geen bevestiging via email ontvangen, zodat ik niet meer weet bij welk bedrijf ik dit kabeltje besteld heb. Bijgaand zend ik u een kopie van de betaling. Ik hoop dat u aan de hand van de daarop staande gegevens een en ander kunt achterhalen.
Mvg,
R. Hendriks.

Gewenste Oplossing:

Graag terugstorting van het bedrag van € 10,19.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door RuudHendriks