Klacht: betaling abonnement

op 12 juni 2016 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

klantennummer: 108525338 DE STERCK

Beste, In november 2015 belden we dat we nog geen rekening voor betaling hadden toegestuurd gekregen voor het abonnement voor 2016.Toen hebben ze gezegd dat ze achter stonden met de rekeningen, we moesten gewoon wachten. De laatste readers digest hebben we gekregen in maart 2016. Plots kregen we in mei een herinneringsbrief met rekening tot betaling. We hebben onmiddelijk betaald op 21/05/2016.
Nu is de vraag” waar is de eerste brief gebleven, of is die nooit opgestuurd of zit deze niet in de computer, waardoor we een herinnerings brief kregen en wanneer krijgen we de boekjes van de maand april, mei en juni nog tegoed want we hebben reeds betaald voor een abonnement van december 2015 tot november 2016?????””

Gelieve dit alles even na te zien en ons de betaalde boekjes van de maand april mei en juni nog toetesturen. Hopelijk kunnen jullie in jullie computer het aanpassen zodat er volgend jaar geen missingen meer gebeuren.

Met vriendelijke groeten de sterck

marleendesterck@gmail.com

Behalve dit voorval zijn we best tevreden.

We verwachten dat we de boekjes van de maand april, mei en juni nog toegestuurd krijgen en dat er in de toekomst geen missingen meer gebeuren.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de Sterck