Klacht: betaling

op 02 juli 2019 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een betaling gedaan, in Januari voor een bestelling die ik geplaatst heb. In Maart heb ik een lampje voor in de badkamer besteld van 12 euro, nu krijg ik een rekening van 43,50 op deze factuur staat ook de jas die ik in januari besteld heb en ook al betaald heb. Ik vind het raar want ik zou dus alleen een factuur moeten krijgen van 12 euro. Ik heb zelfs het incasso bureau gehad met een rekening van 70,00, ik heb hun wel telefonisch kunnen bereiken wat wel zo netjes is, en hun vertelden mij ook dat dit allemaal niet klopte. Dus het bedrag van het incasso bureau hoef ik gelukkig niet meer te betalen. Nu vandaag heb ik die 43,50 naar u overgemaakt om gezeik te voorkomen. Ik heb hier slapeloze nachten om gehad, want ik ben iemand die altijd zijn rekeningen gelijk betaal. Ik vind het hoogst onbeschoft dat ik u niet telefonisch kan bereiken. Maar hiermee is het voor mij afgedaan, wees blij met het extra wat ik u gestort heb, en ik zal dan ook nooit meer iets bij u bestellen en al zeker Wish niet aanraden bij een ander.
Vriendelijke groet Fennie de Geus

Ik ben tevreden als ik alleen hoef te betalen voor wat ik besteld heb en dat is 12 euro en geen 43,50
Ik heb 31,50 teveel aan jullie overgemaakt.
Erg jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. Dan had dit ook zonder het incasso bureau opgelost kunnen worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fennie de geus