Klacht: Betaling

op 13 juni 2018 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Vorige jaar (2017) onze vakantie in een keer betaald. Dit omdat wij dan karting zouden krijgen. Vanaf dat moment heb ik al 3 aanmaningen mogen ontvangen met in elke aanmaning een ander bedrag. Gaat om bedragen tussen de 180 en 250 euro. De vakantie zelf kost ongeveer 2100 euro. Al meer dan 8x met Vacansoleil aan de telefoon gehangen en telkens werd aangegeven dat alles goed zou komen, wat volgde was weer een aanmaning. Telkens duurde de gesprekken met Vacansoleil meer dan 3 kwartier en werd er niks duidelijk (meneer, u kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen, was het enige antwoord).
Vandaag weer aan de telefoon (ruim 50 minute) en aangegeven dat ik er nu klaar mee ben. Ze gaan vandaag terugbellen maar dat moet ik nog maar zien. Ze kunnen niks terugvinden over betalingen (nieuw system). Vandaag met ene Ellen van Vacansoleil gesproken en die weet al helemaal niet waar ze het over heeft.
Voor mij nooit meer Vacansoleil!

Als alles opgelost is, wij onze reisbescheiden ontvangen hebben en de gemaakte onkosten vergoed hebben gekregen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vacansoleil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Frank1908