Klacht: Betaling

Mr Roux op 28 maart 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de doos van mijn bestelling zate geen overschrijving bij ,nu moet ik een deurwaarder betalen. en nooit geen aanmaning gekregen om te betalen

Gewenste Oplossing:

Ik heb het bedrag betaald wat ik gekregen heb, extra kosten heb ik niet betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 03 april 2018 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door