Klacht: betaling

op 12 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op vakantieveiling een veiling gewonnen. een ticket wat ik had gewonnen voor €15,-.Vervolgens krijg ik een mail van intrum Justitia dat het bedrag is verhoogd naar 85,- en of ik het binnen 5 werkdagen kan betalen. Het hele aparte aan dit is ik heb helemaal geen herinnering ontvangen van vakantie veiling binnen een maand krijg ik intrum Justitia een normaal bedrijf verstuurd namelijk wel een herinnering. Nee deze stuurt je na een maand een nieuwsbrief en krijg ik tegelijk een mail van intrum Justitia.

Ja een compromis zodat ik mijn betaling normaal kan overmaken en niet de belachelijke hoge kosten van intrum Justitia erbij.En dat ze voortaan mij eerst een herinnering willen zenden voordat ze verdere stappen ondernemen. En qua die ticket hoef ik niet meer dan.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Tot onze grote spijt is het niet mogelijk de vordering van het incassobureau in te trekken. Ondanks de vervelende situatie is een bod op een veiling op onze website bindend. Dit staat duidelijk in de voorwaarden die u heeft geaccepteerd. Nadat u een veiling heeft gewonnen kunt u dit op 3 verschillende manieren zien: 1: Nadat de veiling is gesloten staat de winnaar bovenaan vermeld. 2: U ontvangt van ons na sluiting van de veiling een winnaarsmail. 3: U kunt kijken op de website onder ‘mijn veilingen’ bij ‘gewonnen veilingen’ de veiling staat daar direct na het winnen vermeld. We vinden het vervelend dat u nooit een herinnering ontvangen heeft. Wij hebben echter meerdere malen een herinnering verstuurd, per email. Wellicht staat ons emailadres (info@vakantieveilingen.nl) op uw geblokkeerde afzenderlijst? Wij verzoeken u in dat geval om info@vakantieveilingen.nl als veilig te markeren en als contactpersoon toe te voegen. Via onze website had u uw gewonnen veiling ook kunnen bekijken en betalen via ‘mijn veilingen’. Daarnaast had u ook ten alle tijde contact kunnen opnemen met onze klantenservice omtrent uw betaling. Het spijt ons dat wij u niet verder tegemoet kunnen komen. We raden u aan om contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere afhandeling van uw betaling. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jckhalbach