Klacht: betaling

op 09 augustus 2017 over WE Fashion in de categorie Kledingwinkels

Bestelling geplaatst, netjes op tijd ontvangen.
Aantal artikelen retour gestuurd.
Behouden gedeelte betaald. Aanmaning afterpay ontvangen, gemeld dat artikelen retour gestuurd waren. After adviseerde behouden gedeelte betalen en mail versturen aan DE. Behouden gedeelte was al betaald. We gemaild, moest bewijs aanleveren van verzending. Meteen gedaan, maar geen reactie vernomen van WE.
Inmiddels wel weer aanmaning binnen, meteen gemaild. Ow ja de artikelen zijn retour genomen, fijn dat ik daar pas iets van hoor na zelf actie te ondernemen. Maar ik mag wel de aanmaningkosten a 9.50 betalen terwijl ik mijn artikelen meteen teruggestuurd heb. Als jullie het geld allemaal willen ontvangen bied dan geen afterpay aan.

Als ik de aanmaningkosten retour krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WE Fashion over deze klacht.

Bericht van WE Fashion

4 maanden geleden - Beste Liane, Excuses dat we in het contact van gisteren niet gesproken hebben over aanmaningskosten. We hebben direct contact opgenomen met Afterpay. Er is binnen de betaaltermijn betaald. De aanmaningskosten zijn door Afterpay kwijt gescholden. Er staat dus nu niets meer open bij Afterpay. Voor een spoedige retourverwerking, adviseren we je altijd om per order een retour te sturen, dus geen orders combineren, om dit soort vervelende situaties in het vervolg te voorkomen. We hopen het zo voor je op een goede manier te kunnen afsluiten en zien je graag nog eens in een van onze winkels of online! Met vriendelijke groet, Team WE Fashion

Reactie van de melder van de klacht Liane Bosman

4 maanden geleden - Miss goed omdat aan te geven, maar jullie hebben uiteraard ook kleding over. Heb de betalingen meteen verricht en nog geen geld retour, ik ga er vanuit dat jullie zorg dragen voor correcte verwerking hiervan.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door WE Fashion in behandeling genomen

Bericht van WE Fashion

4 maanden geleden - Bedankt voor je reactie. We hebben contact gehad met afterpay. De terug betaling heeft enkele dagen verwerkingstijd nodig. Afterpay geeft aan dat je het bedrag deze week op je rekening zal ontvangen. Met vriendelijke groet, Team WE Fashion

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat WE Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WE Fashion

Heeft op 11 september 2017 om 13:22 geantwoord

De klacht zoals hierboven vermeld en in behandeling genomen, is al eerder opgelost door onze medewerkers. Deze melding op klacht.nl is inmiddels gedateerd.
Degene die de melding heeft geplaatst kan nog steeds contact met ons opnemen, hetzij via Klacht.nl of via rechtstreeks met onze Customer Service via contact@wefashion.com.

WE Fashion Customer Service team

Alle klachten die gemeld zijn door Liane Bosman