Klacht: Betaling

op 02 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een veiling gewonnen via de app. Nu volg ik alle instructies op het scherm voor betaling via bankcontact met kaartlezer. Als ik bevestig verschijnt er op de volgende pagina een blanco scherm en kan ik niet verder. Ik heb geprobeerd via pc op de site maar daar staat op dat ik niets gewonnen heb terwijl op de app wel.

Gewenste Oplossing:

Als dit word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 augustus 2017 om 18:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u problemen ondervindt bij de betaling.

Volgens onze gegevens is het inmiddels gelukt om de betaling te voldoen.

Wellicht staat de beveiliging op uw mobiele apparaat hoog, waardoor de betaling niet wordt geaccepteerd door onze betalingssysteem. Mocht u in de toekomst een veiling winnen en problemen hebben met de betaling, dan is onze klantendienst 7 dagen in de week bereikbaar om u te helpen.

Wij wensen u veel plezier toe met het arrangement.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Bart_lo